IP телефонія без абонентської плати

Потужна, гнучка, надійна та безпечна система з більш ніж 100 функціями, кожна з яких безперервно збільшує прибуток Вашої компанії

shape-image
audit

Час виходити за межі.

Більше не потрібно платити абонентську плату, мати обмеження щодо кількості співробітників, записів розмов, інтеграції з CRM. Система впроваджується нами. Належить Вам.

Може працювати як на Вашому сервері, так і в хмарі.



Час виходити за межі.

Більше не потрібно платити абонентську плату, мати обмеження щодо кількості співробітників, записів розмов, інтеграції з CRM. Система впроваджується нами. Належить Вам.

Може працювати як на Вашому сервері, так і в хмарі.



audit

Asterisk — це платформа для вашої IP-телефонії.

Це:

Відсутність щомісячної абонентської плати та зниження витрат
Після впровадження ви оплачуєте лише послуги операторів зв'язку за надані номери (при використанні «хмарної телефонії» щомісяця доводиться платити й провайдеру). У середньому, одна хвилина розмови може коштувати від 0,2 до 1 гривни. Ми допоможемо вам підібрати вигідні тарифи, а сама IP-телефонія після впровадження не потребуватиме додаткових вкладень.
otsutstvie ezhemesyachnoj abonentskoj platy i snizhenie zatrat2
Можливість часткового збереження аналогового обладнання
Якщо у вашій компанії вже є аналогова АТС, частину обладнання від неї можна зберегти. Asterisk буде інтегровано в існуючу телефонну мережу. Попередня система продовжить функціонувати, але з меншими витратами.
Єдина телефонна мережа компанії
У вашої компанії декілька філій? Їх об’єднання в одну телефонну мережу – не проблема. Усі «внутрішні» розмови будуть абсолютно безкоштовними, а відстань між філіями стане непомітною. До того ж, у співробітників з’являться короткі внутрішні номери, що дозволить їм зв’язуватися між собою ще швидше.
pngegg 75
Конференцзв'язок
Для ранкової «планерки», нарад, обговорення проєктів не обов’язково збиратися в одному кабінеті, адже для цього існує функція конференцзв'язку. Керівник може викласти порядок дій у телефонній розмові, яка буде записана та зашифрована. Ваші співробітники з легкістю зможуть прослухати доручення ще раз, а конкуренти та недобросовісні працівники не дізнаються, про що йшлося на зборах.
Масштабованість без обмежень
Ваш бізнес може розвиватися без перешкод. IP-телефонія на Asterisk дозволяє швидко підключати: інші філії компанії, нових працівників, міські номери та партнерів. При цьому не потрібно платити за міжміську зв'язок.
Налаштування зворотного дзвінка
Коли дзвінок від клієнта обривається, система може сама зателефонувати йому назад. Так ви зможете не пропустити звернення і не втратити прибуток. Також можна підключити «дзвінок з сайту» для реалізації функції «Перезвонимо через 30 секунд».
Голосові привітання та меню
Ваших клієнтів може «зустрічати» голосове привітання. Воно виключає з «ланцюга» секретаря, який перенаправляє дзвінки. Це робиться в автоматичному режимі. Клієнт, по-перше, одразу зрозуміє, що потрапив за адресою, а, по-друге, натиснувши на телефоні певну комбінацію, потрапить на потрібний відділ вашої компанії.
otsutstvie ezhemesyachnoj abonentskoj platy i snizhenie zatrat4
Інтеграція з різними системами
Є можливість інтеграції IP-телефонії з ERP- та CRM-системами (Odoo, Zoho, Salesforce, HubSpot). Коли клієнт звертається до компанії по телефону, ваші співробітники одразу розуміють, хто телефонує, і бачать історію взаємодії.
Збереження номера при переїзді
Життя не стоїть на місці, і будь-якому бізнесу рано чи пізно може знадобитися переїзд. З IP-телефонією зміна локації ніяк не вплине на номери телефонів компанії. Ви вирішили переїхати? Це не страшно. Номер «їде» з вами. Ця можливість гарантує вам збереження клієнтської бази при переїзді.
Запис розмов
Розмови з клієнтами вашої компанії при необхідності будуть записуватись, а при інтеграції з CRM одразу потрапляти в систему. Завдяки цьому менеджери зможуть швидко «освіжити в пам'яті» деталі спілкування з тим чи іншим клієнтом. Ця функція також буде корисною при виникненні конфліктних ситуацій.
Багатоканальні номери
Клієнти завжди зможуть додзвонитися до вашої компанії і не чекати в черзі. Необхідність повідомляти номер кожного окремого співробітника відпадає завдяки можливості швидко «перекладати» клієнта від одного співробітника до іншого.