IT-АУТСОРСІНГ

Команда досвідчених IT-спеціалістів з різними спеціалізаціями для вашого бізнесу за ціну одного сисадміна середнього рівня

animation-image animation-image animation-image animation-image

ІТ-АУТСОРСИНГ - ЦЕ ІТ-СПЕЦІАЛІСТ, ЯКИЙ:

НЕ ПОТРЕБУЄ ЛІКАРНЯНОГО ТА ВІДПУСТКИ

01

ВОЛОДІЄ ВЕЛИКИМ СПЕКТРОМ НАВИЧОК

02

ЗМЕНШУЄ ВИТРАТИ НА IT

03

Вирішує завдання різного ступеня складності

04

Аутсорсинг окремих функцій

Поза повним обслуговуванням, ми також займаємося аутсорсингом окремих функцій. Існують два варіанти такого аутсорсингу. Ознайомтеся з ціми варіантами, вона допоможе краще зрозуміти, як працює ця послуга.

ВАРІАНТ 1
Рішення складних завдань

Часом в компанії вже є технічні спеціалісти, але частину складних технічних пристроїв з різних причин вони не можуть обслуговувати. У таких ситуаціях ми можемо взяти це завдання на себе. Роботи ведуться паралельно, що дозволяє підтримувати в порядку і робочі станції користувачів, і складні серверні пристрої.

ВАРІАНТ 2
Рішення простих завдань

Ваші IT-фахівці виконують найбільш складні завдання, а "рутинність" ми беремо на себе. Прийняття заявок від користувачів та розв'язання їхніх технічних проблем - наше завдання. Ми забезпечуємо надійне та ефективне функціонування вашої ІТ-інфраструктури, щоб ви могли спокійно зосередитися на вашому основному бізнесі.

ІТ-АУТСОРСИНГ HELPDESK - ЦЕ:

ШВИДКІСТЬ

Якщо заявка надзвичайна і діяльність компанії перебуває під загрозою, фахівець негайно приходить на допомогу, незалежно від завантаженості.

НАДІЙНІСТЬ

Ми не виходимо на відпустку, у нас немає обідів та перерв. Ви гарантовано отримаєте допомогу фахівця у потрібний момент відповідно до обраного тарифу.

ЕКОНОМІЯ

IT-аутсорсинг коштує дешевше, ніж робота штатного фахівця, ви не сплачуєте податки, не потрібна кадрова робота.

ЕФЕКТИВНІСТЬ

Штатний системний адміністратор може затягувати робочий процес (переглядати стрічку в соціальних мережах, "ганяти чаї", грати в телефон і т. і.), не виконуючи поставлені завдання. Ми спрямовані на результат та найшвидше вирішення технічних проблем.

КОНТРОЛЬ

Ви контролюєте нашу роботу, а ми відстежуємо, як функціонує ваша IT-інфраструктура. Ми реєструємо заявки, які надходять від користувачів, у спеціальній системі (HelpCrunch), доступ до якої буде наданий вам.

ПРОФІЛАКТИЧНІ ЗАХОДИ

Ми використовуємо спеціальну систему (Zabbix) для контролю над тим, як працює ваша IT-інфраструктура. Це дозволяє заздалегідь виявляти деякі проблеми та своєчасно їх вирішувати. Крім того, ми проводимо профілактичні виїзди, щоб забезпечити безперебійну роботу системи.

Деталі нашої роботи

Команда фахівців за ціною одного ІТ-спеціаліста

Коли ви наймаєте ІТ-спеціаліста в вашу компанію, ви очікуєте від нього, що він буде універсальним фахівцем, але розумієте, що знайти такого спеціаліста може бути важко. У нашій команді працює багато професіоналів, кожен з яких має глибокі знання в своїй галузі. Вашою контактною особою буде той фахівець, який здатен швидко та якісно вирішити будь-які проблеми.

"Готовність, увага, почати!"

Перед укладанням договору та початком роботи проводиться безкоштовний аудит вашої ІТ-інфраструктури, під час якого визначаються особливості та виділяються завдання. Після аудиту спеціалісти служби підтримки HelpDesk розповідають вам про виявлені проблеми та недоліки, які потребують усунення. Після завершення аудиту ми переходимо до укладання договору, обговорення тарифів, вартості послуг та інших важливих аспектів.

"Ремонт у повітрі"

Зазвичай ми працюємо віддалено, але у разі необхідності ми можемо вислати фахівця до вас. Більша частина завдань у сучасному бізнесі пов'язана з програмним забезпеченням, і виникаючі проблеми часто не вимагають візиту системного адміністратора до офісу. Ми підключимося до вашої робочої станції і виконаємо всі необхідні дії. Якщо проблему неможливо вирішити віддалено, фахівець прибуде на місце і виправить неполадки.

"Боротьба з поїдачем прибутку"

Ми розуміємо, що ІТ-інфраструктура повинна приносити прибуток. Ми розпочинаємо роботу з метою забезпечити стабільну роботу системи і запобігти витоку коштів на різні технічні рішення. Обираючи лише надійні компоненти та своєчасно обслуговуючи їх, ми зменшуємо витрати на ІТ інфраструктуру для вас.

Ескалація заявки

Коли спеціаліст першої лінії підтримки не може вирішити проблему, він передає її спеціалісту другої та наступних ліній. (Детальніше про лінії підтримки читайте в статті IT-аутстаффінг). Коли така ситуація відбувається зі штатним IT-шником, вам доводиться оплачувати послуги ще одного спеціаліста. При аутсорсингу жодних додаткових витрат не потрібно. Взаємодія між спеціалістами відбувається в «фоновому режимі», ви бачите лише кінцевий результат.

"ТЕРМІНОВО ТЕЛЕФОНУЙТЕ АБО ПИШІТЬ"

Наша компанія приймає заявки за допомогою телефонії: кожен співробітник, який до нас телефонує, автоматично потрапляє до інженера технічної підтримки. Спеціаліст реєструє заявку і розпочинає її виконання. Але спілкування з нами не обмежується лише телефонними дзвінками. При IT-аутсорсингу у вас буде можливість залишити заявку через веб-сайт або навіть написати боту в Telegram, Viber та повідомлення на сторінці Facebook чи Instagram.

Нічого окрім абонентської плати

IT-аутсорсинг базується на щомісячній абонентській платі. Ви оплачуєте суму відповідно до угоди, яка може бути порівняна із заробітною платою системного адміністратора. Немає жодних додаткових платежів, комісій та інших фінансових операцій, які потрібно виконувати. Однак варто відзначити, що ви оплачуєте роботу, а якщо потрібне обладнання, воно закуповується за ваш рахунок.

ВАШ СПЕЦІАЛІСТ

Зазвичай ми призначаємо конкретного фахівця для роботи з вашою компанією, але це не означає, що ви не зможете скористатися нашими послугами, коли він зайнятий іншим складним завданням (навіть якщо це завдання від вашої компанії), захворів, взяв відпустку і так далі. У такому разі ми надсилаємо іншого ІТ-спеціаліста для вирішення вашої проблеми. Результат гарантований.

"БЕЗ КОТА В МІШКУ"

Дуже часто знайти людину, яка дійсно розуміє справи в сфері IT, буває непросто. Підтримувати технічну стабільність компанії - це не тільки перезапуск комп'ютера і підключення принтера, це також складна робота з серверною частиною, IP-телефонією, відеоспостереженням і так далі. HR під час пошуку працівника не завжди розуміє, хто приходить на співбесіду, і коли "новобранець" розпочинає роботу, починається "череда розчарувань", оскільки людина, яка розповідала про складні проекти, на практиці виявляється дилетантом. Вам не потрібно розміщувати оголошення, витрачати багато часу на пошук фахівця або навчання нового працівника. Ми вже зробили це.

Ваш ІТ-партнер для успіху

IT-аутсорсинг - це наша ключова послуга. Добре налаштований ІТ - це той, якого ніхто не помічає, але завжди готовий вирішувати завдання. Наша мета - забезпечити, щоб ваша ІТ-інфраструктура працювала як швейцарські годинники. Але якщо все ж таки виникає потреба звернутися до фахівців, нехай це буде зручно і без зайвих зусиль. Ми готові відповісти на ваші запити всього за кілька секунд, готові слухати та надавати кращі рішення для вашого бізнесу. Ми постійно працюємо над вдосконаленням наших послуг, щоб ви могли бути впевнені в надійності та ефективності вашої ІТ-інфраструктури. Разом ми зробимо ваш бізнес ще успішнішим.

Знизити витрати на ІТ-відділ і підвищити якість - це реально.

Потрібна стабільна робота складних ІТ-систем. Залиште свої контакти, і ми розкажемо вам, як це зробити.

    При розв'язанні складних задач ми виступаємо в ролі експертів з вузькою спеціалізацією.

    Ми можемо надати вам спеціалістів з наступних напрямків:

    Windows
    Web
    Мережам
    Серверам
    Віртуалізації
    Linux
    IP-телефонії
    Відеоспостереженню
    СКУД
    Монтажу СКС