IT-АУТСТАФФІНГ - ЦЕ:

Наш співробітник у вашому офісі
Той, за кого не потрібно платити податки
Людина, яка не хворіє і не йде у відпустку
Експерт без офіційного оформлення
Гнучкість та масштабованість
Форма короткострокового співробітництва, яке передбачає "переоформлення" працівників іншої юридичної особи на невеликий період часу. Цей підхід дозволяє компанії залучати фахівців для виконання конкретних завдань чи проектів, не включаючи їх у власний постійний штат. Такий вид співпраці є ефективним інструментом для реалізації проектів та оптимізації витрат на персонал.
Поглянемо на це на простому прикладі. Вашій компанії потрібен фахівець для виконання певного завдання, при цьому необхідно, щоб ця людина постійно працювала в вашому офісі, але наймати когось на постійну роботу не потрібно. У таких ситуаціях ми приходимо на допомогу, надаючи професіонала, який візьме на себе цю роботу.

Можливі моделі взаємодії

Усіх IT-спеціалістів умовно можна розділити на три лінії підтримки.

1

Перша лінія

Їхнім завданням є вирішення повсякденних задач, які надходять від користувачів. Налагодження принтера, перевстановлення операційної системи та виконання інших простих завдань - це входить в їх компетенцію.
2

Друга лінія

Ці ІТ-спеціалісти вирішують більш складні задачі. Встановлення та налаштування мережевого обладнання, налаштування та управління серверами - це входить у їхню компетенцію. Вони іноді взаємодіють з користувачами, але в надзвичайних ситуаціях можуть прийти на допомогу спеціалістам першої лінії.
3

Третя лінія

Це свого роду "гуру" інформаційних технологій. Усі найскладніші проекти - це їхні руки. Вони призначені допомагати в розв'язанні найважливіших завдань. Володіють вміннями обох вищезазначених ліній, але перейшли на новий етап з ще більшою складністю й відповідальністю.
Наші фахівці будь-якої з ліній або декількох одночасно можуть працювати за допомогою аутстафінгу, все залежить від послуг, які вам потрібні. Ми готові надати вам команду, яка забезпечить виконання потрібних завдань у найкращому розумінні вашого бізнесу.

Надання технічної підтримки першої лінії

У вашій компанії вже є IT-спеціаліст, який виконує важливу та складну роботу, але постійно змушений відволікатися на дрібні проблеми користувачів. Це призводить до втрати багато часу, і проекти, які вимагають великої уваги та концентрації, не реалізуються належним чином або їх втілення в життя вимагає набагато більше часу, ніж планувалося.
У таких випадках ми приходимо на допомогу вашому IT-спеціалісту, і всі запитання та проблеми користувачів ми беремо на себе, щоб ваш технічний спеціаліст міг у цей час зайнятися більш важливими завданнями.
outstaffing
Для вибору оптимальної моделі аутстаффінгу для вашої компанії, потрібно провести детальний аналіз ваших потреб, ресурсів та цілей. Це може бути аутстаффінг для розробки програмного забезпечення, технічної підтримки або інших послуг. Після аналізу ми зможемо знайти найбільш підходящу модель аутстаффінгу для вашої компанії.

    У яких випадках може знадобитися IT-спеціаліст на аутстаффінг:

    Ваш ІТ-спеціаліст НЕОЧІКОВАНО ЗВІЛЬНИВСЯ

    У нашій практиці траплялися випадки, коли клієнт отримував повідомлення з текстом «Я більше не буду працювати у вас. Не чекайте мене завтра». Керівник організації хвилювався через можливе припинення роботи компанії. Ми допомогли вирішити цю проблему, «надавши» спеціаліста на аутстаффінг.
    Варто відзначити, що наш співробітник може виконувати ваші завдання як на постійній основі, так і до того моменту, поки ви не знайдете нового працівника.

    01

    Необхідно, щоб ІТ-спеціаліст БУВ ПІД РУКОЮ постійно

    Іноді модель ІТ-аутсорсингу не зручна. Частину роботи з підключення обладнання доводиться робити самостійно, оскільки з "железною" частиною працювати віддалено неможливо. У такому випадку для вас може бути зручним аутстаффінг. Наш спеціаліст перебуває в вашій компанії тоді, коли це потрібно, він приходить за першим дзвінком і самостійно вирішує проблему, вашої участі не потрібно.

    02

    Ваша служба підтримки не впоралася з завданням

    Іноді заявок від користувачів так багато, що наявного штату працівників мало. Тоді ми приходимо на допомогу і разом з вашими ІТ-спеціалістами «розгортаємо завал». Як тільки кількість проблем зменшиться і наша допомога вже не потрібна, аутстаффінг припиняється.

    03

    Ваш IT-спеціаліст пішов у відпустку, а замінити його немає ким

    Якщо ви стикаєтеся з такою проблемою, аутстаффінг - чудове рішення. Під час відпустки вашого працівника ми надамо вам іншого. Робота компанії продовжиться у звичайному режимі, а коли відпустка вашого співробітника закінчиться, аутстаффінг припиниться.

    04

    Які переваги отримує ваша компанія:

    Відсутність додаткових кадрових робіт

    Співробітнику, якого ми відправимо до вас на роботу, не потрібно офіційного оформлення. Усі кадрові питання ми візьмемо на себе.

    01

    Оптимізація витрат на заробітну плату та пов'язані з нею виплати

    Заробітна плата працівника... Це питання в нашій компетенції. Працівник виконує ваші завдання, а оплату йому забезпечуємо ми.

    02

    Відсутність податків та зборів за працівника

    Всі податки та збори за працівника будемо оплачувати ми, оскільки працівник офіційно працевлаштований у нашій компанії. Це дає вам перевагу в управлінні персоналом, адже ви не маєте турбуватися про кадрові питання, а лише контролювати якість роботи.

    03

    Заміна працівника - це не проблема

    Незалежно від того, що сталося з фахівцем, якого ми вам направили, якщо внаслідок будь-яких обставин він не може виконувати свої обов'язки, ми замінимо його іншим працівником з аналогічною кваліфікацією. Ми завжди гарантуємо вам наявність фахівця.

    04

    Визначення вартості та часу послуги

    Ціну аутстаффінгу ми повідомляємо вам на першій зустрічі або протягом 24 годин після неї. Під час переговорів ми уточнюємо, які саме послуги вам потрібні і чи буде вам зручний аутстаффінг. Після того, як цілісна картина складена, ми підбираємо фахівця (чи фахівців) з необхідною кваліфікацією та представляємо його (їх) вам. В середньому, вже через 48 годин (в деяких випадках раніше) наш співробітник знаходиться у вас і вирішує поставлені завдання.