Які системи використовуються для контролю співробітників:
Постійні пропуски співробітників
Роторні турникети
Електричні замки
СКУД (система контролю та управління доступом)
Картковий доступ (брелоки, картки, бейджі)
Біометричні системи (сканування відбитків пальців)
Відеоспостереження
СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ПРАЦІВНИКІВ
Програмне забезпечення, яке стежить за діями співробітників
![Система контролю доступу 2 pngegg 65 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-65-kopiya.webp)
Відеоспостереження
ВПРОВАДЖУЄМО ТА НАЛАШТОВУЄМО:
![Система контролю доступу 3 icons8 czilindricheskaya kamera 96](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/icons8-czilindricheskaya-kamera-96.png)
Відеоспостереження
![Система контролю доступу 4 icons8 phonelink setup 64](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/icons8-phonelink-setup-64.png)
Віддалений доступ до системи відеоспостереження
Ви можете дистанційно з будь-якого місця, де є доступ в Інтернет, переглядати зображення з будь-якої камери та контролювати обстановку, яка панує під час вашої відсутності.
![Система контролю доступу 5 icons8 datchik dvizheniya 80](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/icons8-datchik-dvizheniya-80.png)
Тригери
Система може вести запис лише при наявності руху у приміщенні і надсилати сповіщення, якщо рух виникає там, де його не повинно бути.Відеоспостереження дисциплінує працівників. Перед камерою, як правило, люди ведуть себе стриманіше. Цей спосіб контролю особливо актуальний, коли мова йде про збереження матеріальних цінностей. У суперечках з працівниками довести свою правоту набагато простіше, використовуючи відеозаписи. Крім того, відеоспостереження забезпечує безпеку компанії.
Системи контролю та управління доступом
Такі системи не дозволяють постороннім проникнути на територію та в приміщення організації. Крім цього, вони також фіксують час приходу та виходу співробітників (у деяких випадках їх переміщення всередині компанії). Також СКУД дозволяють огородити деякі локації з підвищеною секретністю від доступу посторонніх осіб.
В рамках впровадження СКУД можуть бути встановлені пропускні системи:
З картковим фіксуванням
В рамках впровадження СКУД можуть бути встановлені пропускні системи:
З біометричними методами ідентифікації
ЗАДАЧІ, ЯКІ РОЗВ'ЯЗУЮТЬСЯ СИСТЕМАМИ КОНТРОЛЮ ТА УПРАВЛІННЯ ДОСТУПОМ:
КОНТРОЛЬ ЧАСУ ПРИХОДУ ТА ВІДХОДУ СПІВРОБІТНИКІВ
За допомогою панелі керування системою ви можете перевірити:
- Чи вчасно співробітник прийшов на роботу або повернувся з перерви?
- Скільки часу пропрацював співробітник і чи перебуває він ще на робочому місці?
Управління доступом до певних приміщень та будівель компанії
У будь-якій організації можуть бути приміщення або будівлі, доступ до яких для сторонніх осіб має бути обмежений. Для цього використовуються системи контролю та управління доступом (СКУД), які дозволяють налаштовувати спеціалізовані політики роботи, що регулюють доступ для співробітників.
![Система контролю доступу 8 pngegg 66 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-66-kopiya.webp)
КОНТРОЛЬ ДІЙ ТА РОБОЧОГО ЧАСУ
![Система контролю доступу 9 pngegg 68 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-68-kopiya.webp)
Контроль дій та робочого часу - це комплекс програмних засобів, який встановлюється на робочі станції користувачів і дозволяє відстежувати, якими програмами на робочому місці користуються працівники, скільки часу вони витрачають на певну роботу.
Також існують спеціалізовані системи безпеки, які, коли співробітники вчиняють небажані дії на своїх робочих станціях, надсилають сповіщення службі безпеки або на ваш мобільний пристрій.
![Система контролю доступу 10 pngegg 69 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-69-kopiya.webp)
![Система контролю доступу 10 pngegg 69 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-69-kopiya.webp)
Також існують спеціалізовані системи безпеки, які, коли співробітники вчиняють небажані дії на своїх робочих станціях, надсилають сповіщення службі безпеки або на ваш мобільний пристрій.
Контроль телефонних розмов
01
ЗАПИС РОЗМОВ
Ми налаштовуємо запис розмов ваших співробітників. Ви завжди зможете прослухати їх і знайти проблемні місця.
02
РЕЧОВА АНАЛІТИКА
Нейромережі розпізнають усі дзвінки, перетворюють їх у текст і в разі виявлення тригерів надсилають вам запис розмови на електронну пошту, у меседжери тощо.
03
ПРОСЛУХОВУВАННЯ ДЗВІНКІВ У РЕЖИМІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ
Ви або співробітник служби безпеки вашої компанії зможете прослуховувати дзвінки, які в даний момент проходять через АТС.
![Система контролю доступу 12 pngegg 67 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-67-kopiya.webp)
ІНТЕГРАЦІЯ З БУХГАЛТЕРСЬКИМИ СИСТЕМАМИ
СКУД або контроль робочого часу можуть бути інтегровані з системами бухгалтерського обліку. Це дозволяє фіксувати кількість фактично відпрацьованого часу (за вирахуванням запізнень, переробок, прогулів тощо) і на основі цього розраховувати заробітну плату та грошові винагороди.
КОНТРОЛЬ ЗА РОЗ’ЇЗДНИМИ СПІВРОБІТНИКАМИ
Існують різні системи для моніторингу роботи роз’їзних співробітників. Це можуть бути:
![Система контролю доступу 13 pngegg 70 kopiya](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2024/05/pngegg-70-kopiya.webp)
![Система контролю доступу 14 01](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2019/10/01.png)
МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ДЛЯ КОНТРОЛЮ ЗА ВИКОНАННЯМ РОБІТ
Такі додатки дозволяють:
- відстежувати місцезнаходження
- давати завдання
- контролювати статуси співробітників
- обмінюватися коментарями та давати вказівки
![Система контролю доступу 15 02](https://helpdesk.ua/wp-content/uploads/2019/10/02.png)
СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ЗА ТРАНСПОРТОМ
Моніторинг транспорту включає:
- спостереження за місцезнаходженням об'єкта та його пересуваннями
- відстеження певних параметрів (швидкість руху, рівень палива, температура, напруга тощо)
ACCESS CONTROL SYSTEM
Налаштовуємо систему контролю доступу, яка включає в себе: відеоспостереження, пропускну систему, контроль дій та робочого часу, контроль за телефонними переговорами, інтеграцію з бухгалтерськими системами, контроль за роз'їзними співробітниками.
Етапи впровадження:
Проектування
1
Впровадження
2
Навчання відповідальних осіб
3
ПІДТРИМКА
4