
Час виходити за межі.
Більше не потрібно платити абонентську плату, мати обмеження щодо кількості співробітників, записів розмов, інтеграції з CRM. Система впроваджується нами. Належить Вам.
Може працювати як на Вашому сервері, так і в хмарі.
Час виходити за межі.
Більше не потрібно платити абонентську плату, мати обмеження щодо кількості співробітників, записів розмов, інтеграції з CRM. Система впроваджується нами. Належить Вам.
Може працювати як на Вашому сервері, так і в хмарі.

Asterisk — це платформа для вашої IP-телефонії.
Це:
Відсутність щомісячної абонентської плати та зниження витрат
Після впровадження ви оплачуєте лише послуги операторів зв'язку за надані номери (при використанні «хмарної телефонії» щомісяця доводиться платити й провайдеру). У середньому, одна хвилина розмови може коштувати від 0,2 до 1 гривни. Ми допоможемо вам підібрати вигідні тарифи, а сама IP-телефонія після впровадження не потребуватиме додаткових вкладень.

Можливість часткового збереження аналогового обладнання
Якщо у вашій компанії вже є аналогова АТС, частину обладнання від неї можна зберегти. Asterisk буде інтегровано в існуючу телефонну мережу. Попередня система продовжить функціонувати, але з меншими витратами.
Єдина телефонна мережа компанії
У вашої компанії декілька філій? Їх об’єднання в одну телефонну мережу – не проблема. Усі «внутрішні» розмови будуть абсолютно безкоштовними, а відстань між філіями стане непомітною. До того ж, у співробітників з’являться короткі внутрішні номери, що дозволить їм зв’язуватися між собою ще швидше.

Конференцзв'язок
Для ранкової «планерки», нарад, обговорення проєктів не обов’язково збиратися в одному кабінеті, адже для цього існує функція конференцзв'язку. Керівник може викласти порядок дій у телефонній розмові, яка буде записана та зашифрована. Ваші співробітники з легкістю зможуть прослухати доручення ще раз, а конкуренти та недобросовісні працівники не дізнаються, про що йшлося на зборах.
Масштабованість без обмежень
Ваш бізнес може розвиватися без перешкод. IP-телефонія на Asterisk дозволяє швидко підключати: інші філії компанії, нових працівників, міські номери та партнерів. При цьому не потрібно платити за міжміську зв'язок.
Налаштування зворотного дзвінка
Коли дзвінок від клієнта обривається, система може сама зателефонувати йому назад. Так ви зможете не пропустити звернення і не втратити прибуток. Також можна підключити «дзвінок з сайту» для реалізації функції «Перезвонимо через 30 секунд».
Голосові привітання та меню
Ваших клієнтів може «зустрічати» голосове привітання. Воно виключає з «ланцюга» секретаря, який перенаправляє дзвінки. Це робиться в автоматичному режимі. Клієнт, по-перше, одразу зрозуміє, що потрапив за адресою, а, по-друге, натиснувши на телефоні певну комбінацію, потрапить на потрібний відділ вашої компанії.

Інтеграція з різними системами
Є можливість інтеграції IP-телефонії з ERP- та CRM-системами (Odoo, Zoho, Salesforce, HubSpot). Коли клієнт звертається до компанії по телефону, ваші співробітники одразу розуміють, хто телефонує, і бачать історію взаємодії.
Збереження номера при переїзді
Життя не стоїть на місці, і будь-якому бізнесу рано чи пізно може знадобитися переїзд. З IP-телефонією зміна локації ніяк не вплине на номери телефонів компанії. Ви вирішили переїхати? Це не страшно. Номер «їде» з вами. Ця можливість гарантує вам збереження клієнтської бази при переїзді.
Запис розмов
Розмови з клієнтами вашої компанії при необхідності будуть записуватись, а при інтеграції з CRM одразу потрапляти в систему. Завдяки цьому менеджери зможуть швидко «освіжити в пам'яті» деталі спілкування з тим чи іншим клієнтом. Ця функція також буде корисною при виникненні конфліктних ситуацій.
Багатоканальні номери
Клієнти завжди зможуть додзвонитися до вашої компанії і не чекати в черзі. Необхідність повідомляти номер кожного окремого співробітника відпадає завдяки можливості швидко «перекладати» клієнта від одного співробітника до іншого.
Компоненти рішень
Безкоштовний дистрибутив FreePBX
Програмне забезпечення для IP-телефонії не стане «підводним каменем». Протягом багатьох років ми використовуємо та оновлюємо FreePBX дистрибутив. Він не вимагає додаткового ліцензування, а його надійність перевірена багатьма нашими клієнтами.
01
Проектування
Перед впровадженням ми проводимо попередній проектний аудит, у ході якого виявляються особливості вашої IT-інфраструктури. На основі цього ми пропонуємо вам кілька варіантів організації IP-АТС на вибір.
02
Сервер з гарантією 10 років
Надійність – важливий аспект будь-якого бізнесу. Ми досконало це розуміємо і офіційно гарантуємо, що ваш новий сервер телефонії буде безперебійно працювати протягом 10 років.
03

Доставка та монтаж обладнання
Якщо у умовах впровадження передбачено придбання обладнання, ми самостійно його купуємо, збираємо у нашому офісі, попередньо налаштовуємо та перевіряємо працездатність. Після цього ми доставимо обладнання до вашого офісу і допоможемо з установкою.
04
Реалізація налаштувань
Після того як обладнання доставлено до вашого офісу, ми налаштовуємо всі основні параметри вашої IP-АТС, щоб вона була повністю готова до роботи.
05

Інтеграція з CRM
Дозволяє значно покращити ефективність роботи компанії, оскільки це забезпечує автоматичне зв'язування дзвінків з інформацією про клієнтів.
06
Запис голосового привітання
Клієнт, який зателефонує до вашої компанії після впровадження IP-АТС, буде чути голосове привітання. Ми безкоштовно запишемо його на професійному студійному обладнанні. Голос та інтонацію диктора вибираєте ви.
07
Багатоканальний номер
Якщо ви переходите на IP-АТС без старого номера, ми безкоштовно підключимо вам багатоканальний номер у коді обраного вами міста за тарифами, близькими до міжоператорських.
08
Телефонна книга Phonebook
У 21 столітті телефонною книгою нікого не здивуєш. Але наша телефонна книга для компаній – це зручне та сучасне втілення старого паперового носія. Вам буде доступна веб-сторінка з номерами телефонів всіх співробітників компанії. Phonebook здатна відстежувати статус ваших колег і здійснювати дзвінки в один клік.
09

Пожиттєва технічна підтримка
Протягом місяця після реалізації проєкту ми надаємо вам повну технічну підтримку в робочий час. Це необхідно для успішної «інтеграції» АТС у ваш бізнес. Після закінчення цього періоду у вас є 1 година безкоштовної технічної підтримки на місяць протягом усього періоду існування станції.
10
Навчання вашого співробітника
IP-АТС має зрозумілий украіномовний веб-інтерфейс. Ми навчимо вашого співробітника керуванню станцією. Отриманих знань буде достатньо, щоб вирішувати до 95% проблем зі станцією самостійно. А 1 години безкоштовної пожиттєвої технічної підтримки на місяць майже завжди достатньо для вирішення решти 5% силами наших інженерів.
11
IP TELEPHONY
<Отримайте всі переваги від використання IP-телефонії на базі Asterisk. Повністю оновимо телефонію, використавши при цьому мінімально можливий бюджет. Впровадимо щонайменше 20 найкорисніших функцій. Тонко налаштуємо маршрутизацію дзвінків.
Зробимо все, щоб жоден виклик у вашу компанію не залишився без відповіді.
Власна IP-АТС чи хмарна телефонія?
Параметр | Хмарна телефонія | Власна IP-АТС |
---|---|---|
Підключення операторів зв'язку | Можна обрати лише одного оператора з обмеженого списку. | Можливе підключення будь-яких, навіть кількох операторів, з розподілом дзвінків між ними. Наприклад, дзвінки по Україні проходитимуть через одного оператора, а міжнародні дзвінки через іншого. |
Впровадження та оплата | Щомісячна абонентська плата за віртуальну IP-АТС + оплата послуг операторів зв'язку. | Оплата впровадження один раз. Далі тільки оплата послуг операторів зв'язку. |
Безпека | Дані зберігаються на «хмарному» сервері, доступ до них має провайдер IP-телефонії. | Дані зберігаються на сервері у вашому офісі. Доступ до них маєте тільки ви. |
Можливість часткового збереження аналогового обладнання | Уся телефонія переходить на софтфони. Стара станція простоює без використання. | Все обладнання зі старої станції, що підходить для нової IP-АТС, буде використано. |
Інтеграція | Є можливість інтеграції з обмеженою кількістю систем через покупку спеціальних програмних модулів. | Широкі можливості для інтеграції з CRM- та ERP-системами, зокрема самописними. |
Залежність від інтернету | Необхідний стабільний постійний доступ до інтернету. | Може працювати без доступу до інтернету. |
Навички обслуговування у ваших співробітників | Не потрібні. IP-АТС обслуговується техпідтримкою провайдера. | Потрібні, але ми навчаємо вашого співробітника в рамках впровадження, щоб більшість проблем він міг вирішувати самостійно. |